Klachten en garantie


Ai, dat is niet zo mooi! Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klanttevredenheid is voor Kadotikker.nl erg belangrijk. We zullen er alles aan doen om jouw klacht op te lossen.

E-mail jouw klacht naar info@kadotikker.nl , o.v.v. de klacht met jouw ordernummer, dit is jouw Kadotikker nummer. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en hoe we jou het beste kunnen bereiken. We nemen dan binnen 24 uur contact op. Met uitzondering van feestdagen en weekenden.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.